Tuesday, 19 July 2011

SEDARLAH...

Saat insan masih dipermainkan dengan kefanaan dunia,
Saat hati masih suka untuk berseronok dengan kehendak hawa nafsu yang tiada akhirnya,
Malah diri tidak pernah belajar dari kesilapan, 
Dek kerana selalu merasakan diri ini beriman.


ps: credit to OPICK. Ini bukan lirik lagu...

11 comments:

AISHA INANI said...

fuh mendalam.
semoga dapat direnung bersama2.. ;)

Niena Pengembara Ilahi said...

erm...
takutnya jdi org mcm ni..takut xsedar...

lgu opick mmg best!

Niena Pengembara Ilahi said...

:D

cik aisha said...

beriman tp bkn 'beriman'...

tgh positifkn diri tu bersangka baik je..:)

anismelon said...

amat rugi org yg diberi peluang tapi masih tak nak belajar dari kesilapan..rugi rugi..

anismelon said...

pssstt...belum lg lah..dye bukan ade kat sini..t ye..sabar menanti..wakaka..tp bab umo toh penting..bp umo??

anismelon said...

hahaha...harus lah tawu..adik anis muda lg..tak kan nak kawin ngn...org..tu....haaaa..bp stgh dekad..tak tau..wakaka..:p

anismelon said...

hahaha..:p..1dekad 10 tahun..setengah dekad 5tahun..tah..kire lah sendiri..ngeeee..ce pakai kurun pulak..msti anis reti kire..ngeahaha..

Sunah Sakura said...

astaghfirullahal'azim... T___T

siti kektus said...

ish2. -_-'

zaRain said...

sy setuju "selalu merasakan diri ini beriman"... kadang2 kita solat 5 waktu rase dah ckup iman d dada.. walhal bile pk blk tataula dlm 5 tu solatnye sempurna ke tidak.. kekadang dah bertudung ..dah rs ckup iman d dada tp bila pk balik ntah sempurna ntah tak pakaian kita .. *tuju kat diri sendiri*