Tuesday, 12 July 2011

Wordless Wednesday



Pasangan romantis berusia emas. Tiada langsung terpancar bayangan hipokrit dari pasangan ini. Makan bersuap beb. Siap bergurau manja lagi...Gambar ni aku tangkap curi2. Masa aku tengah kerja la ni. Tiba-tiba je terpandang keromntisan pasangan ni...



ps: sori gambar kabur sikit. pakai henpon cokia...

34 comments:

Elyana Ahmad ツ said...

hahaha.hope nanti aku tua macam nei jugak.hehe

anismelon said...

ish ish..tak bek tak bek..tak bek curi..len kali mntk izin..weee

nie la namenye cinta sampai mati..tak de lah.."mase muda..semua manis..bile tua tinggal kencing manis je.."haaaa..

tamlegend said...

sume org nak jadi mcm ni cik elyana oi...hehehe



anismelon : takut la nak mintak ijin...kang kaco daun lak...tak nampak jelas pun muka nya...takpa kot...dats why la berani publish...hehehe

Elyana Ahmad ツ said...

hahaha.cepat ah kawen cik tam.sy nak jadi pengapit.hahaha

tamlegend said...

eh...mana ada calon lg cik elyana oi...seru mmg dah ada ni...hehehe

sukasuki said...

alololo...sweet. tp selalu melayu jarang nk romantik cmni. suka tgk omputih. da tua2 lg loving.

tamlegend said...

sukasuki : tu sebab la aku snap gambo ni...payah nak tgk melayu yang romantik mcm ni...dah mcm apa dah curi2 tgkap gmbo org...hehehe. excited sgt nak share dgn korg. aku snap gak la...kalo korg dpt tgk live mesti lg best...

Elyana Ahmad ツ said...

hehe.carilah cik tam.nei asyik suruh sy je kawen.hee

tamlegend said...

dah soh mak cari dah...tggu jer la...

Elyana Ahmad ツ said...

hahaha.suh mak cr kan utk sy sorang.hee

tamlegend said...

eh...tak leh la cakap kat mak...kang mak mesti pilih cik yana kang...sian pada cik fikar...huhu

cik aisha said...

so romantic...selalu gak jumpa kapel diusia emas yg msh romantik tapi mmg tak ramai le, malay lagi la kurang.ni baru dipanggil so sweet...*_*

tamlegend said...

cik aiha :hehehe...btoi2...

Elyana Ahmad ツ said...

hahaha.yeke,kang mak cik tam terkejut tgk saya.hahaha

tamlegend said...

takde la...wtpe nak terkejut...cukup sifatkan...huhu

Elyana Ahmad ツ said...

hahaha.mana tahu cukup sifat?

tamlegend said...

gambo???ori kan...

Elyana Ahmad ツ said...

hahahaha.orilah.

tamlegend said...

kemungkinan mak cik tam untuk bersetuju tu sgt tinggi...bahaya oooo...sian fikar...

Sunah Sakura said...

abang tammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm! mana bolehhhh ada penerangan bawah gambo tuuuu! kan tak wordless dah.. ekekek~

tamlegend said...

eh...wordless je kan...bukan no word at all..hehehe

sukasuki said...

yeke...hahahaha...ok la.boleh jadi paparazi dah ni...hahaha

wordless = ayat kurang. ada sikit2 takpe. hahaha.!

Niena Pengembara Ilahi said...

romantik :D

siap dok sebelah2 lagi.. eh, tapi ada penerangan la hehe

Sunah Sakura said...

yeee...gi la buat satu!!! hehehe...

cik aisha said...

waiting entry terbaru incik tam..:)

zati embong said...

nk jd camni sng je.amalkan dr mula2 kahwin.hihi

tamlegend said...

sukasuki : ada byk lg gambo aku nak tgkap kat kedai ni pah oi...tapi dok pakai hp cokia...susah sikit...kedai pun lighting tak berapa bagus...he

kak ros : yeah...truely..very romantic...terpaksa buat penerangan..kalo tak nnt org tak paham..


sunah : tak sempat nak buat la sunah...tggu khamis depan la...he



cik aisha : eh...terima kasih cik aisha...tgh kumpul bahan..he.nak menulis ikut fakta lak kali ni...


jat : kalo amalkan dari mula2 kawin tak jemu ke nnt???

anismelon said...

entry baru lah pulak...weeeee..anis datang sini ari ari dok cari entry baru...weeeee..

***org perak ke??tawu cakap perak lebih dari anis nie..tok leh jadi..weeee

ir yien said...

wah.yien harap yien akan macam tu dengan suami yien.....

hmm.. mengimpikan kebahgiaan.. :(

anismelon said...

tanye sikit..ape ke maksud bengik toh..ce cite ce cite...

tamlegend said...

tak leh menulis sesuka hati skrg...kena cari wktu y benar2 senggang...takut tragedi entri semai dan tuai berulang...hehehe

anismelon said...

heeee..tawu tak ngape..kang tergantung lg..tp kalo tulis entry biase biase pon okek dah..tamlegend dah wamai pembaca tulis ape pon org dtng..haaa..

Zulfikar Hazri said...

ehem ehem ehem.. :)

Niena Pengembara Ilahi said...

erm... sg udang tu kt melaka la pacik hehe
klang pn ada sg udang ke?